Vidomes ontwikkelde eind 2017 een nieuwe strategische visie. Je kent ze wel, vaak niet doorheen te komen door zoveel algemeen taalgebruik. Natuurlijk, het verschil maken willen we allemaal. Met de klant centraal, op een flexibele manier en met oog voor een betere planeet. Maar wat betekent dat nu echt in de concrete praktijk van een specifieke organisatie?

Bij Vidomes wilden ze een strategisch stuk waar ‘verhaal’ in zat, waarin je voelt wat nodig is en geïnspireerd wordt om daaraan bij te dragen.. Samen met directie, verandermanagers en communicatie zijn we op zoek gegaan naar ‘het grote verhaal’ passend bij de strategische koers. Wat is de strijd die in de kern wordt gestreden? En hoe wordt dat beleefd vanuit verschillende perspectieven? Toen we dat scherp hadden zijn we op zoek gegaan naar verhalen van binnen en buiten de organisatie die het grote verhaal vertellen. Samen vormen deze een stuk die de koers van Vidomes in één klap invoelbaar maakt.

 Verhaal van een medewerker

Verhaal van een medewerker

 Verhaal van een bewoner

Verhaal van een bewoner